Discurs de Joan Baldoví en el Debat d'Investidura

dimarts, 10 de maig del 2011

Declare el meu Compromís per Almàssera


Saps una cosa que et diré?. Jo he adquirit el compromís amb el meu poble i declare que votaré BLOC

A més d'acceptar encapçalar la candidatura del BLOC -Coalició Municipal Compromís,

a més d'haver estat treballant durant els últims anys pels interessos de la gent d'Almàssera,

a més de presentar un Programa Electoral que aporta més de 200 propostes en positiu de millorament del poble i el benestar de la seua gent.

A més a més, dos són els motius pels quals m'atrevisc a demanar-te el teu vot.

En primer lloc, perquè m'acompanyen en la candidatura un equip de dones i d'homes arrelats a Almàssera, coneixedors de la seua realitat social, cultural, econòmica i institucional. És un equip que combina l'experiència de la gent més gran amb l'espenta i el vigor dels més joves. Un equip de persones altament qualificades que aporten il·lusió i ganes de treballar pels afers públics.

En segon lloc, perquè estic convençut que, tot i les greus dificultats en les quals el poble es troba, la voluntat de la seua gent el farà traure el cap. És segur que els ciutadans i ciutadanes que volen un canvi en positiu, adquiriran el compromís d'anar a votar i sumar-se als qui no es resignem. Som un poble batallador però amable i són estes característiques que em fan no dubtar del que us dic.

Com escoltaràs en les falques de Ràdio Rabosa d'Almàssera: "L'equip del BLOC ens comprometem a portar endavant polítiques socials progressistes i obrir l'Ajuntament als nous vents del valencianisme. És el nostre compromís amb tu"



Soc Joan-Carles Jover, i em presente pel BLOC - C.M. Compromís.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Estem en tu.

Anònim ha dit...

Enhorabona, Joan Carles. Anem a votar Bloc-Compromís, sense cap dubte.

Josep H.

Anònim ha dit...

Així, així. Soc amb vosaltres.
Xavier C.