Discurs de Joan Baldoví en el Debat d'Investidura

divendres, 23 d’abril del 2010

Recordeu aquest nom : Eduard Guillot

Durant tota esta setmana, un home ha estat al hall de la facultat venent llibres de temàtiques molt variades, tant en llengüa valenciana, com en castellana.
Hui Divendres, que tenia més temps que de costum, m'he acostat a "la paraeta" i els dos s'hem posat a raonar sobre temes d'actualitat.
M'he adonat que damunt la taula hi havia un llibre que tractava sobre la vida d'en Josep-Lluís Bausset, "l'home subterrani", i ha sigut aleshores quan el llibreter m'ha confessat que el coneix i que són amics.

Parlant parlant, m'he adonat que estava, ni més ni menys, davant un home de la colla de Joan Fuster, Sanchís Guarner o Francesc Ferrer i Pastor.

Han sigut quasi dues hores de conversa, en les que hem debatit sobre qüestions relatives al nostre País (escriptors i demés intel·lectuals, nacionalisme valencià, polítiques culturals i econòmiques..)

El temps ha anat passant i finalment he tingut que despedir-me. Li he dit que, en tota la meua vida, en poques persones més sàvies que ell havia dialogat com ho hem fet ell i jo. Ell m'ha contestat : "De segur que ens tornem a vore"..

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Així ha sigut i així ho he contat.
Quina meravella de persona!

Anònim ha dit...

Aquestes xarrades ens fan crèixer com persones.

Anònim ha dit...

I tant!! Vaig tornar nou cap a casa!
A este home cal tindre'l en compte.